DumpaMig -

Ni är dåliga på att kommentera ;)

Hejsan bloggen är hemma nu ska snart hoppa in och duscha. Det gick skit bra va värsta kul också dock inte så specielt jätte roligt att va dunderförkyld. I alla fall nu när jag börjar skriva mer och mer igen så siter ju statestik mätaren på nytt snart har jag väl tillbaka några hundra som jag förlorade när jag va inaktiv i alla fall det är kul att se att så många kommer tillbaka men en sak... ni är riktigt dåliga på att kommentera! men jaa så kan det va men dom kommentarerna jag får dom är så söta, not! Eller jo vissa men dom flesta är typ "hej fin bogg kolla mig hej då ha en bra dag" Asså det är ingen idée att skriva kolla min blogg för jag gört inte då... skriv något om det jag skrivit så kollar jag lungt in era bloggar med. men nu ska jag hoppa in och duscha ha det bra så länge så skriver jag om kvällen när jag kommer tillbaka puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0