DumpaMig -

Nya blogg.se

Jao som ni alla kanske sett så har ju blogg.se fått ny startsida. Ärligt jag tycker den är skit ful! dock är det ju bättre med mest aktiva och sånt pga alla som spammar sigsjälva inte kan komma dit men ändåså från 50 st till 20 det är lite mycket att ta bort tycker jag. Och tänk på alla som faktist kämpar med att komma dit utan att spamma sig själv nu blir det ju ännu svårare. Och något som heter "mest besökta" liksom där kommer ju bara som kända bloggarna vara. Vi vanliga människor kommer ju aldrig ha någon chans och specielt när dom är där och får flera läsare. Liksom det finns så många fler som förtjänar att vara där än tex Kenza! hennes blogg är bara för tråkigt! aja någon som håller med mig eller har någon egen åsikt kommentera och dela med er av era åsikter!

 

Kommentarer
Postat av: Lowan

Hej , undrar vad låten heter sm spelas upp i din blogg, gillar den mkt =)

2008-09-02 @ 19:06:11
Postat av: erik

Vill du bli dagens blogg? Kika in senare idag! :)

2008-09-02 @ 19:14:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag håller med dig hjärtat!! Det är så tråkigt att bloggtoppen aldrig förändras!



SAKNAR DINA VARMA KOMMENTARER! <3<33<3<3

2008-09-02 @ 23:09:13
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0