DumpaMig -

sjuklig dag

Kan man ens säga sjuklig? ahahha aja men det är precis det de varit i alla fall. På alla sätt och vis. I alla fall kanske ska börja med att säga hej, så hej alla läsare. I alla fall började dagen med ett topphemligt möte. sen så skulle jag köpa tuggumi men jaa då hittar jag inte mitt bankomatkort *suck* så ja det gick ju inte så gick till bussen ist och sen på bussen så hittade jag den * ännu mer suck* den låg i ett annat fack i min plånbok litte irriterande. I alla fall när jag kom till skolan så hade ju min klass lektion så satt mig och väntade men så kom tvorna så satt mig med dom och pratade  och lyssnade när mangus och han jag inte kan namnet på men vi kallar honom "go sweden" för han har en sverige mössa som är helt solblekt och typ 4a år gammal ahaha nice liksom. I alla fall sen så kom Frida så satt hon där och vi båda är sjuka som satan så typ somnade på varandra men sen så skulle vi på våran matte så va tvungen att gå sen hade vi matte sen klasstid. USch gillar inte att vi har klasstid och mentorstid varannan vecka tycker vi kan ha mentorstid varje ist hahah i alla fall sen så hade vi lunch och så låg vi på golvet vid mitt skåp så kommer det en som verkligen hatar mig. Seriöst hon kollar alltid snett på mig, gjorde det även på fryx så ja... i alla fall hon baah

" varför måste ni alltid ligga på golvet
"för att vi vill det"
"då tycker jag att ni kan sluta med det"
"jasså det tycker du"

asså den som svara va jag alltså den med understryken text och den andra hon...hahah men jag bryr mig väll inte vad andra tycker. har ALDRIG gjort det förut så varför göra det nu liksom? tycker det bara är så töntigt.  i alla fall så låg vi där på golvet och sov pga vi båda hade feber och matilda typ satt så fin vid en kant haha men så kan det va... hahaha men seriöst älskar rasmus kommentarer haha varje gång han ser oss baah "har ni aldrig lektion?" hahah och seriöst nej typ aldrig hahah jo så kalrt vi har det men vi har typ en timmas hål lite här och var. Dock känns en timme mer som en rast och inte hål haha men så kan det va. i alla fall sen så skulle vi till engelskan så sa hejdå till frida för vi är inte i samma grupp så i trappen möte vi värdens sötaste ahahah han typ va lite smått svettig och han typ drog håret i händerna så det stog och alla håll och så jaa hälsa jag på honom sen sprang vi till vår lektion. hände inget specielt och sen så hade vi historia A och vi hade någon konstig kill lärare idag och jag hade feber så va helt kall och trött och så blev jag skit irriterad på att han prata bäbis språk och skrev typ i typsnitt 138 usch! sen så slutade vi så åkte jag och matilda ner på stan...

när vi kom ner på stan va vi skit hungriga så vi gick till vårat favvo place, subway haha men gud vilket problem barn jag är hahah jag sa tydligt att jag inte skulle ha den tostad och inte ens värmd och hon baah okej. och sen baah stoppa hon in den ändå jag baah jag skulle inte ha den tostad så fick hon göra om den haha och så massa hhaha och sen när jag skulle betala så viste hon inte vilken som var min så hon baah denhär är din lalal och jag baah kände på mig att det va fel och jag som är sjuk baah ehm ja... så kollade värsta försiktigt när jag satt mig vid brdet för jag viste att det inte va min haha så va det ju så gick till baka baah

" jag tror inte det här är min" och sedan visade upp den haha killen bredvid mig baah "jag tror detdär är min" hahah så bytte vi och jaa så vart det bra tillslut men gud kunde inte sluta garva hahah men jaa hahah.

i alla fall sen nu på kvällen vare dans och åkte dit man skulle inte va med bara när vi skulle träna lite par och sen när dom höll på så la jag mig på golvet för orkade inte sitta och så baah somnar jag bredvid högtalaren haha lyckat liksom vem gör något sånt? aja shit happens. så vaknade jag med värdens huvudvärk , eller helena väckte mig så jag åkte hem då så sitter jag här nu och förlåt att det blev värsta långa inlägget och har ingen bild eller något heller men ni kan få en gammal bild på min och frida puss puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0