DumpaMig -

Skolan

Hejsan bloggen visst skriver jag tidigt idag? hahah har faktist längtat lite att skriva och det är ju ett plus så snart kanske jag sitter här hela tiden och skriver, så som det brukar vara. I alla fall vad har hänt idag? massa mysiga hemligheter som jag itne kan berätta och annat skoj. Hahah jo jag vet att jag har massa hemlisar men det måste bli så ett tag nu för att vet inte riktigt vilka som läser min blogg och vad det kan spridas för rykten och allt sånt, liksom man måste passa sig lite det är ju Västers man bor i... I alla fall men jaa det har egentligen inte hänt så mycket dock vare skit roligt på komunikationen man skulle presentera sig så man ville bli ihågkommen haha så jag satt mig på golvet, för jag älskar att sitta på golvet. med en toffs mitt på huvet och så satt jag och gunga med den fram och tillbaka och saa "hej jag heter Amanda och jag är rolig" hahahah fyfan jag dog och min lärare med och massa andra tyvärr finns det väll folk som tycker jag är dryg men tyck det då och prata på för jag bryr mig inte! okej nu kommer jag in på saker ni inte har en aning om vad jag snackar om så fortsätter med min dag. I alla fall sen slutade vi efter skolan stack jag och matilda ner på stan och åt på subway haha och det fanns typ ingen plats någonstans så vi eller jag för matilda vågar inte haha vid två st trodde dom var ett par eller något och vi fick sitta där men så visade det sig att det va en jobb intervju hahah aja det gick soft fick veta lite hemlisar om en jag verkligen hatar hahah seriöst det är om detdär ni inte vet vad det är som jag ska skriva om jag lovar. Sen åkte jag hem och satt mig vid datorn och så prata jag med jocke om igår hahah fyfan så himla dåligt samvete att jag råkade fälla honom men jaa shit happens haha i alla fall sen har jag itne gjort någe mer ska snart på träning, har privatlektion i par nice nice specielt när man är sjuk, not! aja men nu blev dethär inlägget så extremt långt men ni får ha det så bra puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0