DumpaMig -

Sorry

Asså det känns som om jag bara fortsätter be om ursäkt för min extrema dåliga uppdatering men jaa det är någon annan som har stört mig i mina tankar just nu kan inte säga vem det är men jaa haha.

I alla fall ska väll försöka skriva om vad som hänt idag dag fast som inte är det lättaste, i alla fall skulle ha någon skoljogg idag i skolan då man ska springa 5 km i 1000 minusgrader i någon skog och nää det är ju ingen höjdare så jag har migrän idag japp så är det. haha ist har jag bara sovit och pratat med Frida som hade ont i halsen och huvet idag haha och när mamma skulle ringa och sjukanmäla mig så hade det tutat upptaget två ggr på en lämna medelande sak, vet inte vad det heter.  så jaa undra hur många som va "sjuka" idag haha. i alla  fall det är väl det jag gjort idag...

I alla fall snygg va jag inne på kenzas blogg och kolla lite och så skulle jag kolla på en bild sen hon va lite mindre och så hittade jag den här (gick inte att kopiera så kolla HÄR!! ist) asså tror jag aldrig sett henne finare än där. Seriöst tycker inte hon är nå specielt fin men på dom bilder jaa. Och själva ljuset va också helt snyggt och hennes hår det va så ljust så jaa ett stort plus. Dock den senaste bilden hon ladda upp på sin blogg ser det verkligen ut som om hon har förstorat brösten...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Telefonsvarare kanske? den här bloggen kommer jag nog inte besöka igen...

2008-09-18 @ 15:01:34
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Camilla

Förresten.. du kanske inte tänkt på att hennes bröst vuxit sen dess? Det var ett år sen bilderna togs och hon har inte ens fyllt arton...

2008-09-18 @ 15:03:07
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0