DumpaMig -

Sorry

Hej bloggen och alla läsare typ förlåt så extremt mycket för jag itne skrev igår men när jag kom in i bloggen och sedan såg en kommentar så blev jag på så extremt dåligt humör och verklige ntyp allt har gått fel idag så jaa... Det va inte så att jag bryde mig om vad det stod utan tycker det bara är så töntigt att folk ska tro massa saker om mig. Specielt tro att jag tror att jag är så mycket bättre än alla andra och lalal nej usch läggav med dom dumheterna!

I alla fall så vad hände igår då... va på väg till skolan för började klockan tolv satt och prata med matilda och frida via sms så fick jag sms av matilda att det står på vlt att skolan hade blivigt hotad så vi fick itne ha något och sen av Frida som hade lektion att hon va påväg ut ur skolan att dom inte fick vara där och man baah jaha.... så träffade dom och sen gick ner på stan.



På stan gjorde vi inte mycket alls typ loda runt hade skit roligt, eller roligt och roligt vi gjorde inte så mycket mer än bara skratta och typ lala runt massa hahah. Men sen så gick vi till skrapan där vi fontänen och hade skojjsigt yääs. Sen va jag tvungen att åka till dansen så dom åkte hem fast på dansen gick det inte så bra. Ingen av oss va någe peppade så jaa... sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem så satt jag här och gjorde ingenting.




Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså folk har ju inget liv :S Jag blev skit irriterad när vi va tvugna att dra från skolan så jävla tidigt, jag kom ju liksom inte hem :S

2008-09-27 @ 16:39:15
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0