DumpaMig -

Tandlärkan

Hejsan allihopa ska snart åka iväg till tandläkaren lite läskigt men det funkar nog. Idag har jag bara kollat på The O.C eftersom jag varit ledig idag. Fett skönt och bara sova ut haha nej men det var härligt. Synd att det inte var imorgon bara, Skoja. i alla fall men ska klä på mig ytterkläderna borsta tänderna igen eftersom det är alltid sånt man gör innan tandläkaren och ja så ska jag väll ta min cykel och åka iväg. Det är inte så långt ifrån där jag bor så jag cyklar. Och kan nog behöva lite extra träning nu när tävlingarna kommer upp så jaa allt blir bara posetift. Men ska dra nu så jag inte kommer försent så hare bra hejs svejs<3


Kommentarer
Postat av: angeelic-aa

hahaha , asså duär en aning patetisk ... har du lixom kollat på dig själv eller ? hahahha. öppna inte käften förrän du vet vad fan du snackar om !!!

2008-09-30 @ 17:03:46
URL: http://anckaanstenvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0