DumpaMig -

Tandlärkare gick bra

Hejhej idag som ni vet va jag ju hos tandläkaren det gick riktigt bra. Dom hittande inte varför jag hade ont i min tand utan dom fortsatte tjata om att jag har så fina tänder lalala ahaha men jaa så kan det va. I alla fall när jag kom hem så satt jag mig här och kolla på oc riktigt nice och medans tärnade jag lite på pilatiusbollen. Har en skit bra övning jag alltid gör när jag sitter och kollar på tv/film. Den är skit lätt du sitter på bollen och sen hoppar lite hahah asså låster ju sjuk men varje gång så spänner du dig så jaa det blri skit bra haha den tränar framför allt bena och om man gör rätt så tränar den även rygg och mage så allt i samma paket är ju aldrig fel hah. Men nu ska jag nog göra klart svenskan som ska vara inne imogonbitti så får väll springa och lägga den i vad hon nu heters fack när jag kommer till skolan. Va fult jag baah inte kan min egna svenska lärares namn haha men ja så kan det va. Men ska gö det nu puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ha inte varit hos tandläkaren på skitalänge kom jag på nu :O

2008-09-30 @ 20:36:29
Postat av: Anonym

jag ha inte varit hos tandläkaren på skitalänge kom jag på nu :O

2008-09-30 @ 20:36:33
Postat av: andrea

glömde skriva att de va jag som skrev kommenaren ovanför x)

2008-09-30 @ 20:37:11
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0