DumpaMig -

Kalas på G

Hej alla läsare söndagsmorgon just nu härligt. Många kanske ligger och sover fortfarande eftersom det va lördag igår många va säkert ute och parta eller något. I alla fall det gjorde inte jag. Seriöst jag va helt slö igår. Pratade i alla fall massa med frida och det är alltis kul. Hahah specielt när jag först loggar in och ut och skriver "nills hjärta frida :D:D:D" och sen loggar hon in och ut och skriver "***** hjärta Amanda:D:D:" (förlåt får jag inte kan skriva ut namnet) hahah i alla fall och sen pratade vi massa skit haha men kul va det.

I alla fall idag blir det att åka hem till min far på kalas. Han fyller 42.... hahaha aop jag tycker det är ganska mycket men ja så kan det va. men ja jag måste bara berätta en rolig sak som hände när mamma fyllde 40 hahah hon fyller 10 januari så gansak tidigt alltså och så sitter jag i skolan och pratar med en och sneb aah " ååh min mamam fyller år idag hon blir värsta gammal" hon baah "hur gammal?" jag baah "40" hahah så kände man hur stelt det blev i luften och hon baah " min mamma är 58" hahahah det måste betyda att hon kanske fyllde 59 det året och fyller 60 iår hahah jaa och jag tycker mian föräldrar är gammla haha men ja så kan det va. Usch känns som om jag säger sådär hela tiden haha. Men ja så k... jag ska inte skriva det. Okej hah dethär blev ett riktigt mobbat inlägg men ni får ha det så bra hejsvejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0